نرم افزار مرکز تماس چیست؟
نوشته شده توسط : ali faridi

سازمان های فعلی با منابع و انواع مکاتبات مختلفی مواجه هستند که می توانند از آنها برای منافع بالقوه خود استفاده کنند. دسته ای از نوآوری هایی که آنها می توانند برای تجهیز کانال های مکاتبات مختلف فعلی استفاده کنند، نرم افزار مرکز تماس است.

با وجود این، نرم‌افزار مرکز تماس در ساختارها و کارکردهای بسیاری از جمله شماره‌گیر خودکار، صفحه‌نمایش مرکز تماس، ترتیبات حسابداری تماس، معاینه تماس، شماره‌گیر پیش‌بینی شده، ترکیب ارتباطی رایانه شخصی (CTI)، واکنش صوتی بصری (IVR) و توزیع‌کننده تماس برنامه‌ریزی‌شده (ACD) وجود دارد. . علاوه بر این، درک عناصر خارق‌العاده هر پیشنهاد قبل از قرار دادن منابع در یک پیشنهاد مهم است.

بنابراین، برای کمک به شما در یافتن اینکه کدام نرم‌افزار مرکز تماس برای سازمان شما بهترین است، در این مقاله تمام داده‌هایی را که واقعاً می‌خواهید از آنها آگاه باشید، بحث کرده‌ایم. از آنچه که انجام می دهد و نحوه تلاش آن گرفته تا موارد برجسته و انواع آن، این باید به شما در تصمیم گیری خرید کمک کند. ما به‌علاوه برخی از نمونه‌های مرکز تماس اصلی را در دسترس قرار داده‌ایم تا در شروع کار به شما کمک کنیم.

پیشرفت در کنفرانس صوتی روی وب (VoIP) و نرم‌افزار تسهیل‌شده، فضای مرکز تماس تسهیل‌شده را که به اساسی‌ترین بخش‌ها نیاز دارد - یک رایانه شخصی، یک برنامه و یک تلفن، به واقعیت تبدیل کرده است. با هماهنگی مرکز تماس، اکنون می‌توانید به طور مؤثر مرکز تماس اختصاصی خود را راه‌اندازی کنید که می‌تواند شامل بررسی کیفیت، ضبط تماس، بررسی گفتمان/متن، خط مجازی/بازخوانی وب و پشتیبانی سرگرمی آنلاین باشد. نرم افزار مرکز تماس چیست؟ این ابزار شما برای بهبود منطقه کار کمکی شما و کمک به مشتری در پشتیبانی از مناطق مدیریتی است که شما باید به دلایلی که ما فوراً رسیدگی می کنیم، به خوبی انجام دهید.

علیرغم وضعیت ظاهراً رو به کاهش آن و دسترسی گسترده به کانال های خود مدیریتی، تلفن هنوز توسط مشتریان به سمت دستگاه متمایل شده است. یک کنسانتره اکتشافی توسط نظرسنجی کسب و کار هاروارد نشان داد که 57 درصد از مشتریان برای دریافت کمک از وب به تلفن (تماس ورودی) می روند. در این میان، طبق گزارش eConsultancy، مشتریان در صورت نیاز به کمک، از کانال‌های کمکی همراه استفاده می‌کنند: تلفن، ایمیل، گفتگوی زنده، پایگاه اطلاعات آنلاین، و مکانیزم پشتیبانی «تلفن فوری». به نفع سازمان‌ها، بررسی مرکز تماس نشان داد که 62 درصد از انجمن‌ها، تجربه مشتری را که از طریق مراکز تماس ارائه می‌شود، به‌عنوان یک تمایز جدی می‌بینند.

5 کانال راهنما برتر مورد پسند مشتریان
شماره تلفن برای تماس با مدیریت مشتری

61%
ایمیل به مدیریت مشتری

60%
گفتگوی زنده (برای دریافت کمک زنده به آن مراجعه کنید)

57%
سؤالات متداول (منطقه سؤالات معمول در سایت)

51%
تماس فوری (متخصص مشتری زنده برای تماس مجدد با شما)

34%

برنامه ریزی شده توسط
با این اطلاعات، ایده خوبی است که منابع را در یک مرکز تماس مناسب برای انجام وظایف تجاری خود قرار دهید. با این وجود، قبل از انتخاب یکی، ایده آل است که ابتدا بررسی کنید که این نوع نرم افزار چه کاری می تواند انجام دهد، چگونه کار می کند، و تا آنجا که برنامه های عضویت باید انتظار داشته باشید. بنابراین، در زیر برخی از داده‌های اساسی در مورد نرم‌افزار مرکز تماس آورده‌ایم تا به شما در تنظیم سیستم بررسی کمک کند و همچنین به شما امکان می‌دهد هر زمان که یکی را خریداری کردید، از سرمایه‌گذاری خود نهایت استفاده را ببرید.

انواع نرم افزار مرکز تماس
دلیل ایجاد نرم افزار مرکز تماس کمک به سازمان ها برای نظارت بر مکاتبات مشتری است که از کانال ها و منابع مختلف می آید. بسته به نحوه رسیدگی به مکاتبات و نحوه ارسال چارچوب، نرم افزار مرکز تماس را می توان به موارد زیر گروه بندی کرد:

چارچوب های مرکز تماس داخلی. اینها معمولاً با مجوز استفاده به موقع فروخته می شوند، جایی که مشتری سازمان با به روز رسانی و پشتیبانی مرکز تماس سروکار دارد. این مراکز معمولاً مستلزم ایجاد تجهیزات و تجهیزات شعبه خصوصی هستند و با وجود اینکه پرهزینه‌ترین مراکز تماس هستند، متخصص‌ترین نوع مراکز تماس هستند.
چارچوب های مرکز تماس مبتنی بر ابر اینها علاوه بر این مدل‌های SaaS با مرکز تماس تسهیل‌شده در فضای ابری هستند و از هر مکانی بدون نیاز به دانلود یا معرفی نرم‌افزار باز می‌شوند. اینها معقول ترین چارچوب های مرکز تماس هستند.
در واقع نرم افزار مرکز تماس چه می کند؟
برای پاسخ به سؤال - نرم افزار مرکز تماس واقعاً چه می کند؟ - باید دلیل و قابلیت اساسی آن را درک کنیم. این مرحله اساساً به یک سازمان یا انجمن اجازه می‌دهد تا یک مرکز تماس را راه‌اندازی کند که کاملاً قصد کمک به مشتریان برای درخواست‌های آنها را دارد و به عنوان یک منطقه کاری کمکی برای مسائل مشتری عمل می‌کند. جا برای cl باز می کند

 




:: موضوعات مرتبط: mahan net , ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: